Langelands Dykkerklub er åben for alle certificerede & ikke certificerede dykkere (UV og Scuba) uanset uddannelse. Vi lægger vægt på sikkerhed, fortrolighed med personligt udstyr og indstillingen til dykning.

Der bliver arrangeret ture og dyk, der passer alle niveauer og ønsker. Medlemmer er selvfølgelig også velkommen til at arrangere selv. Når du er medlem får du adgang til vores interne Facebook side hvor alle arrangerede ture annonceres og hvor du selv kan tage initiativ til en klubbtur og invitere de andre dykkere med. Vi har plads til alle og er altid glade for nye medlemmer.

Meld dig ind her!

Vælg medlemstype: (skal udfyldes)

Er du medlem af DSF?
    JaNej

Skal læses og markeres før formularen kan afsendes

Priser på medlemsskab

Seniormedlemskab (fra 18 år) 650 kr./år
    Juniormedlemskab (fra 10-17 år)* 250 kr./år
    Passivt medlemskab ** 100 kr./år
    Medlemsskab af
    Dansk Sportsdykker Forbund
    Bemærk at DSF har et gebyr
    på 50 kr. ved indmeldelse
    +300kr./år

* Kræver forældres/værges skriftlige tilladelse.
    ** Passive medlemmer kan deltage i arrangementer i klubbens lokaler og følge med i aktiviteterne på vores Facebook, men kan ikke deltage i den aktive udøvelse af sporten.

Alle kontingenttyper gælder fra 1. januar til 31. december og der kompenseres ikke for indmeldelse midt i perioden. Vores vedtægter kan læses her

Klubben har indgået en aftale med Dansk Sportsdykker Forbund, så man via klubben også kan blive medlem af Dansk Sportsdykker Forbund for en merpris på 3oo kr (så kan du bl.a. deltage i de 6 arrangerede kredsjagter!).
    Du kan læse mere om fordelene her.

Deltagelsen i klubbens aktiviteter er altid under eget ansvar! Klubben har ikke en forsikring som dækker medlemmerne.
    Ved indmeldelse acceptere du, at du selv skal sørge for at have fornøden ulykkesforsikring, som dækker under dykning og øvrige klubaktiviteter. (evt. gennem Dansk Sportsdykker Forbund).